2011/09/29

mycie i demakijaż cery wrażliwej i atopowej


Jako posiadaczka właśnie takiej skóry przetestowałam niejeden kosmetyk.
Szkoda mi pieniędzy na drogie apteczne żele do mycia, dlatego skusiłam się na żel-krem z AA z serii dla atopowców właśnie.

Krem - żel do mycia twarzy stworzono z myślą o skórze nadwrażliwej, skłonnej do podrażnień, podatnej na przesuszanie i źle tolerującej typowe kosmetyki. Jego łagodna formuła została pozbawiona wszelkich substancji drażniących, nie zawiera alergenów, parabenów, barwników ani kompozycji zapachowej, aby maksymalnie ograniczyć ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Baza myjąca bez dodatku mydła zawiera naturalne oleje, dzięki czemu nie narusza hydrolipidowej bariery ochronnej naskórka. Zawarte w żelu cenne związki lipidowe zapobiegają przesuszeniu skóry, intensywnie ją regenerują i chronią. Bogaty w kwas glicyryzynowy ekstrakt z lukrecji oraz alantoina i D - pantenol łagodzą podrażnienia, przywracając skórze komfort.

wg mnie żel do oczyszczania skóry ma jeden podstawowy cel - oczyszczać właśnie i nie wysuszać. Dobrym dodatkiem jest, jeśli zmywa makijaż.
Ten kosmetyk właśnie taki jest i spełnia wszystkie moje oczekiwania.
Nie pieni się, jest niby bezzapachowy, ale ja wyczuwam zapach, raczej neutralny, niedrażniący, delikatny. Gęsta konsystencja, nie podrażnia oczu, nawet jeśli się do nich dostanie. Dobrze oczyszcza skórę, zmywa makijaż, nie próbowałam zmyć mocnego make upu, ale z codziennym sobie radzi dobrze.
Pozostawia skórę miękką, nie wysuszoną, złagodzoną.
Ma dobry skład i wydaje się być wydajna, kropla starcza na pokrycie buzi.
Polecam go, jeśli macie suchą skórę, która potrzebuje ukojenia. Ja mam skłonność do niespodzianek, a pogorszenia nie zauważyłam. A skóra na pewno jest bardziej nawilżona, jakby chroniona. Dodatkowo zaczęłam zmywać twarz wodą przegotowaną, co też mogło mieć wpływ na stan skóry.

Cena jak za taką jakość śmiesznie niska, bo 15 zł, a w promocji można dostać za 10 zł ; )

Dodatkowo wspomnę szybciutko o szmince glam&sexy bell.
Jest to raczej treściwszy błyszczyk o przedłużonej trwałości.
Wybór kolorów spory, ja mam naturalny róż nr 46.
Szminka daje półprzezroczyste krycie, utrzymuje się na ustach koło 3 godzin, jeśli nie jemy i pijemy umiarkowanie. Poprawki łatwo zrobić, nawet bez lusterka.
Zawiera sporo drobinek, ale efekt jest naturalny, usta wydają się większe, twarz rozświetlona.
Cena około 12 zł w Naturze ; )

+dziś dorwałam w aptece wielkie pół litrowe opakowanie biovaxa do włosów farbowanych ; )) za 20 zł. jupi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz