2011/08/23

color & soin, farba do włosów


Farbuję włosy od 1,5 roku. Różnymi farbami, różnymi odcieniami. Mimo tego, że koloryzacja jakoś specjalnie nie wpływa negatywnie na moje włosy, postanowiłam zapoznać się bliżej z tą farbą, która zawiera ekstrakty roślinne, za to nie zawiera szkodliwego amoniaku, rezorcyny i parabenu.

Wszystko co producent ma do powiedzenia na temat produktu możecie przeczytać na zdjęciach.
ja ze swojej strony dodam tylko parę przydatnych informacji :
-duży wybór kolorów (24), ja miałam kolor leśna jagoda
-większa niż zazwyczaj w innych farbach pojemność (120 ml), która starczyła na gęste włosy za ramiona
-dobra odżywka o bardzo krótkim, dobrym składzie, intensywnie pachnąca miętą, która fenomenalnie działa na włosy. Szkoda, że starczyła tylko na 2 razy
-kolor wychodzi przepiękny, głęboki i błyszczący jak chyba po żadnej farbie. Wypłukuje się tak jak większość farb.
-nakładanie w miarę proste, farba nie spływa z włosów mimo konsystencji, która by na to wskazywała. Gotowa mieszanka przypomina trochę błoto z wodą ; d
-ogromny plus za zapach. Wreszcie nie łzawiły mi oczy podczas nakładania farby, nie dusiłam się. Zapach kompletnie nie drażniący
minus to dla mnie cena (32 zł zapłaciłam) oraz to, że właściwie żadnego działania wzmacniającego włosy nie zauważyłam.

jednakowoż farba jest godna uwagi i na pewno polecić ją można. Może po dłuższym stosowaniu oddziałuje jakoś na strukturę włosa.

6 komentarzy:

  1. zamówiłam na AsianStore ale tam drogo jest...;/ jak się zdecyduję na pełny wymiar BB to będę z kumpelą zamawiać z ebay'a bo tam taniej jest ;) właśnie mi przyszła wiadomość, że przelew do nich doszedł więc mam nadzieje, że w tym tygodniu je dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe farby, ale ja staram się nie farbować włosów sama już.
    Widzę, że też od niedawna bloggujesz?:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie farbuje włosów, każda farba strasznie niszczy mi włosy więc stwierdziłam, że szkoda zachodu. Podoba mi się Twój blog, obserwuję i będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)
    http://sensesensibility87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :), mam pytanie, czy ta farba wypłukuje się całkowicie? i ewentualnie po jakim czasie? chodzi mi o to czy zostają odrosty?

    OdpowiedzUsuń