2011/08/27

RÓŻowo ; )


Kiedy potrzebujecie natychmiastowego ożywienia twarzy, dodania świeżości i uroczych rumieńców sięgnijcie po róż do policzków.
Jedno muśniecie pędzla i twarz od razu wygląda lepiej.
Dziś chcę wam pokazać róż idealny dla każdego typu urody, idealny do codziennego stosowania i łatwy w aplikacji.
Zakupiłam go w promocji za 10 zł na stoiku firmy Paese w centrum handlowym. Cena regularna to około 8 zł drożej.
Do wyboru kolory matowe i błyszczące. Ja wybrałam mat, właśnie z myślą o codziennym używaniu. Mój numer to 44 a nazywa się 'Liliowa kusicielka' ; )
Jest to rzeczywiście matowy bladoróżowy kolorek pięknie podkreślający urodę i dodający makijażowi kropkę nad i.
Świetnie się nakłada, można stopniować nasycenie koloru, trwałość bez zarzutu, na mojej buzi wytrzymuje cały dzień i blaknie stopniowo.
Moim zdaniem jest to idealny kosmetyk dla początkujących z różami jak i dla tych, które mają przeróżne odcienie w swojej kolekcji, ponieważ takiego klasycznego koloru nigdy za wiele. Tym bardziej tak dobrego jakościowo i w niskiej cenie.

4 komentarze:

  1. dla mojej karnacji zdecydowanie zbyt ciepły i jasny.
    nie rzuciło Ci sie w oczy, jak wyglądały jakieś ciemniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie było składu na opakowaniu :)
    a glicerynę możesz kupić gdzie chcesz, ale w aptece chyba najtaniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię różu na swojej twarzy, zdecydowanie wolę bronzery. Zawsze mam wrażenie, że róż wygląda jakoś tak nienaturalnie na mojej twarzy. Ale skoro piszesz, że ten nadaje się do każdej cery może spróbuję zrobić jeszcze jedno podejście do tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny odcień :) jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń